fbpx

מלון בורג’ אל-ערב בדובאי

מלון בורג’ אל ערב נוסד בשנת 1999, והוא אחד ממלונות הפרימיום של דובאי הממוקם על אי מלאכותי ליד דרך ג’ומיירה. ציון דרך אייקוני זה מעוצב בצורת מפרש, ובו מגוון של לימוזינות מבריקות המונעות על ידי נהג ומסוקים פרטיים. אם כבר מדברים על יוקרה, המלון כולל מזרקה אטרקטיבית, לובי מעורר התפעלות ו- 203 סוויטות. 

המבנה מתנשא לגובה של 180 מטר, ובתוכו אלמנטים המעוטרים בזהב אמיתי! אם אינכם מתארחים במלון תצטרכו לערוך הזמנה מראש כדי לעבור את אבטחת הלובי וכדי לבקר במסעדה שבו, אבל לדעתינו אם אתם כבר נמצאים בדובאי אז כדאי לכם! .

המלון פופולרי בקרב ידוענים שמבקרים בדובאי – בורג׳ אל ערב

במלון בורג׳ אל ערב ניתן ליהנות מסטנדרט האירוח הגבוה ביותר בעולם, דבר המושך ידוענים ואנשים עשירים המעוניינים להפוך את השהות שלהם בדובאי למיוחדת במינה. בשנת 2005 פדרר ואגאסי שיחקו טניס על מנחת המסוקים של הבניין והמאורע צולם בצורה מדהימה, דבר שהוסיף רבות לרמת המוניטין של המקום.

אז כפי שניתן להבין, המסעדה, אזור התצפית והמלון באופן כללי נחשבים לחלומיים ולא סתם המלון מדורג כ – 5 כוכבים דה לקס. אם יש לכם עניין להפוך את השהות שלכם בעיר חסרת פשרות בכל הנוגע לסטנדרט האירוח, מלון בורג’ אל ערב הוא המלון שלכם.

קצת על המסעדות במלון בורג’ אל-ערב בדובאי

מסעדה נוספת שלא תרצו לפספס במהלך השהות במקום היא מסעדת אל-מונתהא. המסעדה מתנשאת כמה מאות מטרים מעל המפרץ הפרסי,ומשקיפה על נוף מושלם של העיר דובאי. ההגעה אל המסעדה מתבצעת דרך מעלית פנורמית מדהימה שתוסיף גם כן לחוויה שלכם.

כל שירות שתרצו להעלות על הדעת – בבורג’ אל-ערב בדובאי שואפים לפנק…

אם אתם מתכוונים ללון בבית המלון הזה חשוב שתדעו כי תוכלו למצוא בו את כל מה שתצטרכו על מנת להפוך את השהות שלכם בדובאי למושלמת. בין אם מדובר על שירותי הסעה בלימוזינות, מסעדות פאר, טיולים לכל רחבי האזור ובין אם תחשקו בחדרים מפנקים ושירות בסטנדרט שאין לו תחרות – עובדי המלון ישמחו להמליץ לכם ולדאוג שתקבלו את מבוקשכם.

גם אם תחליטו שלא לצאת מהמלון, השהות בו תוכל לגרום לחופשה שלכם בדובאי להפוך לחלומית גם בתוך גבולותיו. בקרו באתר המלון כדי להיחשף לסוגי החדרים השונים, האוכל שמוגש במסעדה והמחירים המקובלים.

לסיכום: בורג’ אל-ערב בדובאי

המלון בורג’ אל ערב הוא ללא ספק עוד סתם מלון ביעד מבוקש בעולם כמו דובאי, הוא אטרקציה יחודית ומיוחדת במינה! אין ספק שאתם תהנו מיופיו של המלון דוגמאות לאטרקציות המומלצות בדובאי שכדאי לכם לבקר בהן שנמצאים בדבואי הן: אתר הסקי, והאקווריום של דובאי בקניון דובאי , שם תוכלו להנות מחווית שופינג מרעננת ומיוחדת במיוחד, ועוד הרבה אטרקציות נוספות. לכלל האטרקציות שיש בעיר מומלץ להגיע דרך התחבורה הציבורית או דרך השכרת רכב. אז למה אתם מחכים?

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Burj Al Arab
כתובת מלאה: Jumeirah St - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates
טלפון האטרקציה: +971 4 301 7777

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה