fbpx

אוטודרום דובאי – מסלול מירוצי מכוניות

אוהבים מרוצי מכוניות? תמיד חלמתם להרגיש את הרוח בשיערכם ואת האדרנלין הזורם בגופכם כשאתם “טסים” ברכב יוקרתי? הגעתם למקום הנכון. מסלול המרוצים אוטודרום בדובאי מציע חווית מרוץ מהטובות בעולם. אז יאללה, הדקו את החגורות והתכוננו לקרוע את המסלול.

אוטודרום דובאי – מרוצי מכוניות בדובאי


דובאי ידועה באטרקציות הרבות והמגוונות שהיא מציעה לתייריה: חופים, מסעדות, פארקים ואטרקציות אקסטרים שונות. כעת, בשל יחסי הנורמליזציה הטריים עם דובאי, גם ישראלים יכולים להנות מכל הטוב הזה. אחת האטרקציות הנפוצות ביותר בקרב מבקרים מכל העולם היא מרוצי מכוניות. עבור חובבי המכוניות והמרוצים, דובאי היא גן עדן של ממש. בדובאי, תוכלו להנות מחוויה מרגשת של נסיעה במסלול מרוצי מכוניות ברכבי ספורט מהטובים והיקרים בעולם. במסלולי המרוצים בדובאי נערכות תחרויות לאומיות ובינלאומיות. לכן, גם אם אתם אוהבים לצפות בספורט הזה ולא להשתתף בו בעצמכם, תזכו לחוויה מרגשת. הצפייה במרוצים מתאימה גם לילדים, כך שתוכלו לארגן בקלות יום שלם של בילוי משפחתי מהנה. 

 

אוטודרום דובאי – אוטודרום דובאי

אם אתם בעניין של ספורט מוטורי – אוטודרום דובאי הוא המקום בשבילכם. אוטודרום דובאי מציע מסלול מרוצים באורך של כמעט 5 וחצי ק”מ, בית ספר למרוצים, מסלולי קארטינג, פארקים ואפילו אזור אירוח VIP. המקום מפורסם לא רק בדובאי אלא בעולם כולו בשל מרוצי מכוניות בינלאומיים ואירועי חברות המתקיימים בו. במקום תוכלו לראות ואפילו לנהוג בעשרות רכבי מרוצים וספורט מהיקרים בעולם: פורש, פרארי, אאודי ועוד.

אם הגעתם עד לדובאי – אל תוותרו על ביקור באוטודרום דובאי. 

אוטודרום דובאי – מה אפשר לעשות שם


בקצרה – כל סוגי הנהיגה. וקצת יותר בפירוט: תוכלו לנסוע במכוניות מרוץ, באופנועים או במכוניות קארטינג. לחלופין, תוכלו להגיע עם רכב משלכם ולנסות את המסלול. המסלול העיקרי של אוטודרום דובאי מפורסם בכל העולם ומוכר על ידי הגוף העולמי לספורט מוטורי. מסלול הקארטינג גם הוא מהמפורסמים והטובים בעולם. אירועים מרגשים קורים כל העת באוטודרום דובאי.

מסלול מירוצי מכוניות – חווית “מסלול חם”


אם אתם עדיין אינכם חשים בטוחים ומנוסים מספיק כדי לנהוג בעצמכם במכונית מרוץ – אל דאגה. אוטודרום דובאי מציע גם נסיעה יחד עם נהג מקצועי. תוכלו לשבת בנוח ליד הנהג ולהרגיש את אותה החוויה ואותו האדרנלין, ואפילו יותר. לפעמים, נסיעה עם נהג מקצועי תהיה אפילו יותר מהירה ומרגשת. תוכלו להסתכל וללמוד מקרוב על נהיגת מרוצים מקצועית, עד הפעם הבאה בה תגיעו מוכנים לחוש את ההגה בעצמכם.  

אוטודרום דובאי – שיעור נהיגת מרוצים


שיעור נהיגת מרוצים הוא השילוב המושלם בין ללמוד מהמומחים אך גם להתנסות בעצמכם. באוטודרום דובאי, תוכלו לקבל שיעור פרטי עם נהג מרוצים מקצועי שילמד אתכם את כל הסודות וייתן לכם את הטיפים הטובים ביותר. מה יותר טוב מלרכוש ידע ממומחה, וליישם אותו מיד לאחר מכן? בשיעור, תצטרפו לנסיעה עם נהג מקצועי, תוכלו לדבר איתו ולשאול אותו שאלות, ולבסוף – לקחת את ההגה לידיים. המורה יישב לידכם לאורך כל המסלול ויעזור לכם למקסם את חווית הנהיגה שלכם.

מסלול מירוצי מכוניות – חווית דריפטינג


דריפטינג, למי מכם שלא מכיר את המושג, היא החלקה נשלטת של המכונית. בשיטה הזו, החלק האחורי של המכונית מחליק אחורה והנהג צריך לנווט אותה ולשלוט בה. בשביל חובבי מכוניות מושבעים, דריפטינג היא אחת החוויות המלהיבות ביותר. עם זאת, זה לא דבר פשוט כפי שאולי חושבים. האתגר הגדול בדריפטינג היא לעשות את זה כמו שצריך, מבלי לפגוע ברכב. למזלכם, אם תגיעו לאוטודרום דובאי תוכלו לעשות דריפטינג במכוניות ייעודיות לכך. כך, תוכלו להתנסות בחופשיות ולהיות בטוחים שלא תפגעו בתקינות הרכבים. 

אוטודרום דובאי – קארטינג


קארטינג גם הוא ענף הנכלל בספורט המוטורי. זהו מרוץ מכוניות שנעשה במכוניות מיוחדות הנקראות קארט. ישנם סוגים רבים של קארטים, שנועדים לחובבנים או למקצוענים. מסלול מירוצי מכוניות מציע חווית קארטינג במלוא מובן המילה. תקבלו את הקארטים המקצועיים והמפנקים ביותר ותוכלו לנסוע בשני סוגי מסלולים: פנימי וחיצוני. אנשי הצוות במקום ידאגו עבורכם לכל הציוד והאביזרים הבטיחותיים – כפפות, מגנים וקסדה. תוכלו לקבל אף הדרכה מקצועית לפני שאתם עולים על הקארט בעצמכם. 

אוטודרום דובאי – משחק לייזר טאג קבוצתי


אם לא יצא לכם לעשות לייזר טאג בחייכם, אתם חייבים לעשות זאת באוטודרום דובאי. זהו משחק רב משתתפים מהנה ומאתגר. בדרך כלל הוא נערך במסגרת קרב בין שתי קבוצות. על המשתתפים לזהות ולמצוא את היריבים ולנטרל אותם בעזרת רובה לייזר מיוחד. הקבוצה המנצחת היא זו שחבריה ספגו הכי מעט פגיעות. המשחק דורש דריכות וערנות, אסטרטגיה קבוצתית, שיתוף פעולה וכושר גופני. מתחם הלייזר טאג באוטודרום דובאי הוא מהגדולים והמרשימים שתראו. 

אוטודרום דובאי – חווית טיול RZR בדיונות דובאי ליחיד


מסלול מירוצי מכוניות זו ההזדמנות בשבילכם להרגיש נהגי מרוצים ליום אחד. המקום מציע חוויות נהיגה המתאימות ליחיד: תוכלו להשתתף במרוץ נגד השעון ולנסות לשבור את השיאים של עצמכם, וכן ללמוד כיצד לנווט במסלול מעגלי במהירות גבוהה. הביקור יתחיל קודם כל בתדרוך מקיף בנושא בטיחות. תקבלו את כל הציוד הבטיחותי הנדרש והוראות מפורטות לתפעול הרכב. תקבלו אף טיפים ממומחי נהיגת מרוצים איך להפיק את המירב מהנהיגה שלכם. החוויה המרגשת, הדופק המהיר והאדרנלין ילוו אתכם עוד הרבה זמן לאחר שתסיימו לקרוע את המסלול.

איך מגיעים למסלול מירוצי מכוניות בדובאי?

כמעט כל האטרקציות בדובאי הם נגישות בקלות דרך הדרכים השונות של תחבורת כבישי דובאי, למרות העובדה שאוטודרום דובאי נמצא ליד אטרקציות גדולות ומפורסמות כמו גן הפרחים הפלאי (Miracle Garden) וגן הפרפרים, ועיר הספורט של דובאי, אין הרבהאופציות לתחבורה ציבורית בדובאי שמאפשרת להגיע אליו, אך הדרכים המומלצות ביותר הם:

מונית – די קל למדי להזמין מונית בדובאי, יש לא מעט אפליקציות להזמנת מוניות בדובאי, במקום אפליקציית Gett שאנחנו משתמשים, בדבואי משתמשים באפליקציית Uber ואפליקציית Hala. כמו כן אפשר גם להזמין הסעה פרטית באפליקצית CAREEM DUBAI, אפליקציה שאפשר להזמין בה מהסעות פרטיות ועד אוכל אליכם למלון.

רכב פרטי – אז זה לא סוד שרכבים פרטים בדובאי הם אחת הדרכים המומלצות ביותר בדובאי בשביל לזוז ממקום למקום, תוכלו להזמין ולהשכיר רכב בדובאי או במקום או דרך אתר האינטרנט של חברת ההשכרה (תלוי באיזה חברה אתם בוחרים) .

אוטובוס RTA + מטרו – לא כמו אטרקציות אחרות מפורסמות אל אוטודרום דובאי מגיע רק קווי האוטובוס RTA של , F29 וקו האוטובוס F37 שמתחיל מקניון דובאי ,עם זאת יש דרך נוספת עם המטרו , רדו בתחנת המטרו של קניון דובאי, ומשם קחו אוטובוס F37, זאת הדרך המומלצת ביותר עבור אלה שרוצים לנסוע במהירות עד קניון דובאי ומשם לאוטודרום.

לסיכום – חווית אקסטרים המומלצת ביותר


זהו אחד ממתחמי הספורט המוטורי הגדולים בעולם שמציע חוויות מרגשות למשפחות בדובאי. צפייה במרוצי מכוניות, נהיגה במסלול מרוצים, שיעורי נהיגה, דריפטינג וקארטינג ואפילו מתחם לייזר טאג – כל אלה מחכים לכם באוטודרום דובאי. גן עדן אמתי לחובבי אטרקציות אקסטרים בדובאי. ביקור במתחם הוא אחת החוויות המיוחדות והמרגשות שיש לדובאי להציע. אז יאללה למה אתם מחכים? הדקו את החגורות ותנו לאדרנלין להשתלט עליכם.

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Dubai Autodrome‬
כתובת מלאה: Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd Motor City, Dubai 57331 United Arab Emirates
טלפון האטרקציה: +971 58 643 0188
שעות הפעילות: יום א - יום ה 09:00-17:00

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה