fbpx

מזרקות דובאי

מזרקות דובאי – מופע המזרקות הגדול בעולם… ובחינם!

מזרקת דובאי היא מזרקת המים הכוריאוגרפית הגדולה בעולם הממוקמת במתחם בורג’ היפה. מזרקה רוקדת זו מתנשאת לגובה של עד 150 מטר בסינכרון מלא ללהיטים מוסיקליים קלאסיים, ערבים ואחרים. מזרקה זו עוצבה על ידי יוצרי מזרקות בלאג’יו בלאס וגאס. המופע מתחיל בכל יום בשעות הערב, והדרך הטובה ביותר להתקרב אליו היא דרך קניון דובאי.

המזרקה ממוקמת במרכז אגם בורג’ המשתרע על פני 24 דונם. מזרקת זו הממוקמת מול בניין בורג’ ח’ליפה המנצנץ מקיימת הופעות של כ -5 דקות כל אחת. ניתן לצפות במופע המזרקה ממספר נקודות תצפית, אך ניתן גם לצפות מקרוב במזרקה על ידי הזמנת שייט באברה מעץ (סירה ערבית מסורתית) המפליגה מדי יום בין השעות 17:45 עד 23:00. כ -1.5 מיליון לומן של אור מוקרן ומהפנט הוא זה שמושך מבקרים למופע זה.

מזרקות דובאי – המקום המושלם לחגיגת השנה החדשה

מופע האורות המדהים במזרקות דובאי הופך מקסים עוד יותר במהלך חגיגות השנה החדשה. במידה והדבר מתאפשר לכם, נמליץ לתכנן את הביקור כך שתוכלו לצפות במופע ביום מיוחד זה. חשוב לציין שהמופע בחגיגות השנה החדשה שונה ומיוחד ביחס למופעים בימים רגילים.

בכל אופן, חשוב להבין כי גם המופע הרגיל שמתקיים במקום הוא יוצא דופן וחסר תקדים ברמה עולמית. אם אתם מתכוונים להגיע לצפות במופע יחד עם בן או בת הזוג, נמליץ לשלב גם הזמנת שייט באברה מעץ. כך תוכלו להנות מהיופי המרהיב ותגרמו לערב להיות רומנטי במיוחד.

אז אם אתם מתכננים להציע נישואין… אז יאללה, זה המקום וזה הזמן! אין בעד מה!

מזרקות דובאי – מומלץ לבקר במזרקה בדובאי גם בשעות היום והלילה

אחד הדברים המעניינים ביותר בכל הנוגע למופע האורות זה עצם היותו בעל יופי שונה בשעות הערביים , בשעה 18:00,  ביחס לשעות הלילה. אלו מכם שמתכוונים ללון באחד המלונות בדובאי הנמאים בסביבת קניון דובאי בוודאי ירצו לצפות במופע הן במהלך השעות המוקדמות והן בלילה. כך תוכלו לחוות את המופע ולהעריך אותו ואת יופיו אף יותר.

נהנים וחוסכים – מזרקות דובאי היא חינמית ומושלמת לילדים!

נוסף על כך שמדובר באטרקציה עוצרת נשימה, האטרקציה היא אחת האטרקציות החינמיות בעיר! 

אין ספק כי המופע מושך את תשומת לבם שמתאימה למשפחות בדובאי עם ילדים ומבוגרים וגורם להם להתפעל מיופיו. אם תרצו ללכת על בטוח ולראות מיצג ברמה עולמית, זה אחד המקומות הראשונים שנמליץ לכם להוסיף לרשימה. דוגמאות לאטרקציות נוספות שכדאי לכם לבקר בהן שנמצאים בדבואי הן: אתר הסקי דובאי, והאקווריום של דובאי בקניון  האמיריות דובאי , שם תוכלו להנות מחווית שופינג מרעננת ומיוחדת במיוחד, ועוד הרבה אטרקציות נוספות. לכלל האטרקציות שיש בעיר מומלץ להגיע דרך התחבורה הציבורית או דרך השכרת רכב. אז למה אתם מחכים? בואו וטוסו בטיסות לדובאי! 

 

 

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Dubai Fountain
כתובת מלאה: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates
שעות הפעילות: כל יום בין השעות 18:00 - 23:00 , כל חצי שעה. הכניסה חופשית. בימי שישי יתכנו שינויים!

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה