fbpx

הכפר הגלובאלי בדובאי

מסביב לעולם בדובאי או במילים אחרות הכפר הגלובאלי – Global Village

אחד הפארקים שאתם לא יכולים לפספס במידה ואתם מגיעים עם הילדים ,אבל גם בלעדיהם, זה ביקור בכפר הגלובאלי של דובאי, הגלובל וילג’.

אתם חושבים לעצמכם בטח מה זה הכפר הגלובאלי של דובאי? הייתם פעם ב- ‘מיני ישראל’, שם יכולתם לראות את ‘כל ישראל’ במקום אחד?

יופי! עכשיו, דמיינו את כל העולם כולו במקום אחד. אבל הפעם, דמיינו אווירה קרנבלית ושמחה עם ילדים ומבוגרים הולכים בעליזות עוברין בין דוכן לדוכן בכל הדוכנים אינסופיים והפעלות שלא נגמרות. דמיינו מייצגים אורקוליים, אוכל טוב ומוזיקה שלא נגמרת.

והנה, בדמיונכם נמצא גלובל וילג’ של דובאי!

אבל למה לדמיין את כל זה כשאפשר להיות שם ממש? בעיר דובאי תוכלו למצוא מתחם ענק, בו מבקרים בערך שישה מיליון מבקרים בשנה, הבאים לטעום, לנשום ולהריח את כל העולם במקום אחד.

האטרקציה מיועדת למשפחות עם ילדים אבל ממש לא רק. כל מי שרוצה לחוות חוויה קצת אחרת, בסגנון דובאי, משמע מרהיב ומפואר בכמה רמות מכל מה שהכרתם בעבר, זה המקום שישלים לכם את הטיול וכל החוויה.

איך בנוי מתחם של הכפר הגלובאלי?

מתחם הכפר הגלובאלי של דובאי בנוי בגדול משני מתחמים עיקריים:

1. אזור הקרנבל והדוכנים: שם תוכלו למצוא מפוזרים על פני השטח אינספור מיצגים ודוכנים המאפיינים כל מדינה ומדינה. דמיינו מאין שילוב של לונה פארק עם מייצגים המאפיינים כל מדינה ומדינה. כאן תוכלו למצוא את השילוב הנהדר שיתאים לכל בני המשפחה.

תוכלו למצוא דוכנים עם מידע מעניין שיתאים כמובן למבוגרים ולא רק, אם הילדים הגדולים יותר ירצו ליהנות מאטרקציות מאתגרות יותר גם זה יש בנמצא. הילדים הקטנים יוכלו ליהנות מפעילויות המתאימות לגילם, כך שאין ספק שתמצאו מה לעשות. זו ממש לא תהיה בעיה.

טיפ קטן מאתנו: אנחנו לא היינו מוותרים על המייצגים של אירן אפריקה וסין. לכו לשם ואל תשכחו שאנחנו אלו שהמלצנו.

2. המסעדות ודוכני האוכל: כיאה למקום המכתיר את עצמו ככפר גלובאלי ענק, מה כל זה שווה בלי אוכל כמו שצריך שיאפיין כל מדינה ומדינה. היתרון הגדול הוא כמובן עבור הילדים שלא יכולים להסתדר בלי המבורגר וצ’יפס. אבל, האמת היא שאין שום סיבה לאכול סתם אוכל אמריקאי פשוט כשכל השפע הזה נמצא בכל מקום פשוט.

במתחם המזון תוכלו ליהנות מאוכל הודי, תאילנדי, סיני, אירופאי כיד המלך. אם הייתם שואלים אותנו, לא היינו מוותרים על האוכל של הטורקים, בכל זאת, אתם במדינה ערבית והאמינו לנו, אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים.

מתי מומלץ להגיע למתחם הכפר הגלובאלי בדובאי?

המתחם פתוח בין סוף חודש אוקטובר ועד לאמצע חודש אפריל, הכל תלוי במזג אוויר…

  • בימי שבת- רביעי בין השעות 16:00-חצות.
  • בימי חמישי ושישי בין השעות 16:00- 01:00 לפנות בוקר.
  • ימי שני- הכניסה למשפחות ונשים בלבד (למעט חגים).

אנחנו היינו ממליצים להגיע בערך מ- 18:00 כשתיירים מכל רחבי העיר מתחילים להגיע וההצגות של המדינות השונות ישאירו אתכם עם פה פעור לאורך כל המתחם. כמובן שההמלצה היא לשלב את הביקור עם ארוחת ערב במתחם המזון כך שתוכלו להגיע למלון בשעה מאוחרת אחרי שכבר חוויתם הכל.

אל תשכחו כמובן לקפוץ באותה ההזדמנות לגן הפרחים שליד הכפר הגלובאלי

גן הפרחים הקסום, לו קוראים באנגלית The Miracle Gardens הוא באמת פלא שאין כדוגמתו. בין אמצע נובמבר לאמצע מאי פורח הגן על כל 150 מיליון הפרחים הפורחים בתוכו. הגן הקסום מעוצב להפליא, כרגיל ביופי שרק בדובאי יודעים לייצר. סיבוב קצר בגן ולא תוכלו לצאת ממנו שעות ארוכות. תמצאו שם דמויות מהסרטים של וולד דיסני, בתים עשויים פרחים הנדמים כאילו הועתקו מהיער השחור, תיהנו מריח שלא נגמר ובעיקר מחוויה עוצרת נשימה כמו שרק בדואי יודעים לייצר.

מכיוון שאנחנו מדברים על דובאי, גם כאן תוכלו למצוא מתחמי מזון וקניות. גן הפרחים ממוקם בסמוך לכפר הגלובאלי. כך שההמלצה שלנו היא כמובן לשלב את הביקור ולעשות כבר סיבוב בשניהם.

שימו לב כי גן הפרחים לא מקורה כך שיכול להיות שיהיה חם בשעות הצהריים החמות. לכן, יכול להיות שווה להגיע לגן הפרחים הלפאי בערך ב 16:00 ומשם להמשיך לבילוי בכפר הגלובאלי עם רדת הערב.

כמה עולה כרטיס כניסה לכפר הגלובאלי?

כניסה לפארק הגלובאלי עולה בערך 15 דירהם וביקור בגן נע בין 30-40 דירהם לכרטיס תלוי בגיל של הילדים. לעומת רוב האטרקציות אפשר להגיד שזה אטרקציה (כמעט) חינמית 🙂

בסמוך למתחם נמצאת חניה גדולה המתאימה למגיעים ברכב שכור. אך כמובן שניתן להגיע גם במטרו או במונית.

טיפ קטן מאתנו: אל תאכלו לפני, תיקחו את הזמן ופשוט תגידו תודה על כך שאתם נמצאים במקום המדהים הזה, לא סתם מדובר באטרקציה האהובה ביותר ע”י התיירים בדובאי לשנת 2019.

אל תשכחו להטעין את הפלאפונים – תצטרכו גם מלא מקום פנוי בפלאפון כדי לראות את דובאי דרך עדשות המצלמה (לאלפי תמונות שתעשו במקום הקסום הזה! )

לסיכום: הכפר הגלובלי בדובאי –

שלבו הרפתקה שואבת אדרנלין עם ערב מלמד ומשעשע. ממש בסמוך לכפר הגלובלי נמצא פארק השעשועים IMG Worlds of Adventure, אחד הגדולים והמרגשים בכל המזרח התיכון ובעולם כולו (לחובבי פארקים שעשוים מומלץ גם להגיע לפארק שעשועים מושנגייט).
את המחצית הראשונה של היום תוכלו לבלות בהנאה ממגלשות ורכיבות מסחררות, ובסיומו תוכלו להמשיך את שעות הפנאי ביריד ובכך לתכנן את החופשה בצורה הרמונית ולנהל את הזמן בתבונה.

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Global vilage dubai
כתובת מלאה: Theme park in Dubai, United Arab Emirates
טלפון האטרקציה: +971 4 362 4114
שעות הפעילות: כל יום שמעה 16:00, האטרקציה פתוחה עד ה10.4 - בקיץ היא סגורה

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה