fbpx

כניסה לדובאי עם דרכון זר- כל מה שצריך לדעת

מטיילים בדובאי עם דרכון זר: האם צריך ויזה?

אחרי מלא שנים שאנחנו , התיירים הישראלים , לא היינו יכולים להיכנס לדובאי בעקבות הסכמי אברהם אנחנו יכולים וכל מה שמפריד בין התיירים הישראלים לדובאי זה טיסה קצרצרה וויזת תייר לדובאי.

אבל עכשיו עולה השאלה , מה לגבי ישראלים בעלי דרכון זר ? אז אנחנו כאן כדי לעשות סדר בכל מה שקשור לכניסה לדובאי עם דרכון זר !

וויזה לדובאי

ההנחייה הרשמית של הרשויות באיחור האמירויות קובע שכלל התיירים מישראל צריכים להציג ויזה (אשרת כניסה למדינה ) , שהונפקה לפני הגעתם לאיחוד האמירויות . כלומר על הישראלים לבצע תהליך של בקשת ויזה מראש דרך סוכנויות ייעודיות ועלות הבקשה עולה בין 90$ ויכולה להגיע ל-120$ והיא תאפשר לכם אישור לשהות עד ל-30 יום .

כניסה עם דרכון זר

כיום ישנם ישראלים רבים המחזיקים בדרכון זר. אם תיכנו לדובאי עם הדרכון הזר תוכלו להנו מכניסה לאמירויות ללא ויזה וללא צורך בבקשת כניסה מוקדמת ומיוחדת, וכל זאת בהתאם לסוג האזרחות כמובן.

לכל מדינה יש אישור שהייה שונה אשר לחלקן ניתן אישור שהייה למשך של 30 יום לחלק מהמדינות אישור שהייה של 90 יום ולחלקן אפילו האישור שהייה יהיה תקף ל-6 חודשים !

כיום לרוב הישראלים יש דרכון אירופאי והם יכולים להנות משימוש בדרכון הזה בעת כניסתם לאמירויות. אבל תמיד חשוב מאוד לבדוק באתר של דובאי אם יש איזה שהן דרישות,טפסים או תשלום נוסף מסויים שצריך לבצע לפני הכינסה לאיחוד האמירויות.

אז אם יש לכם אזרחות נוספת ודרכון זר ממליציפם לכם להשתמש בהם בכניסה לאיחוד האמירויות שכן תוכלו לחסוך הרבה כסף בהנפקת הוויזה !

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה