fbpx

היכן לשהות בדובאי וליהנות מנוף מושלם?

אם זהו ביקורכם הראשון בדובאי אתם בוודאי  תוהים לגבי האזור הכי מומלץ  לשכירת חדר במלון, והיכן כדאי לשהות. המומחים שלנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר…

בדובאי ישנם 4 אזורים עיקריים הנחשבים כמקומות הכי טובים לשהות בהם: ליד מגדל בורג’ חליפה (מרכז העיר דובאי), חוף ג’ומיירה, המרינה של דובאי ופאלם ג’ומיירה.

העיר התחתית של דובאי

העיר התחתית של דובאי (הידועה גם בשם “מרכז העיר בורג’ ” ) הדאון טאון של העיר הסמוך לדרך שייח זייד העמוסה תמיד. מגדל בורג’ חליפה ממוקם בלב אזור זה.

בסביבות בורג’ חליפה תמצאו מלונות יוקרה, כולם עם נוף מרהיב. מרבית המלונות מתהדרים בנופים מפילי לסתות של הבורג’ חליפה ומזרקת דובאי. באזור זה נמצא גם מרכז הקניות הגדול בעולם – קניון דובאי .

סוק אל בהאר, אזור מסחרי חיצוני עם מסעדות, הוא גם אחד מהאתרים הסמוכים לבורג’ חליפה.

אזור בורג’ חליפה  הוא אידיאלי עבור מי שרוצה להרגיש במרכז העניינים עם גישה קלה לאטרקציות סמוכות.

חוף ג’ומיירה בדובאי

חוף ג’ומיירה הוא חוף עם מי טורקיז וחול לבן המשתרע מצפון דיירה (העיר העתיקה) ועד לרובע המרינה של דובאי בדרום. זהו אזור מצוין לשהות בו אם מטרת החופשה היא לשהות קרוב לים.

אל תטעו! בחוף ג’ומיירה תוכלו למצוא גם מסעדות וחנויות רבות, במיוחד אם אתם שוהים באזור בין מלון בורג’ אל ערב למתחם מדינת ג’ומיירה , המהווה את מוקד האזור.

“מדינת ג’ומיירה סוק” הוא המקום בו תוכלו לקנות מוצרים מקומיים ומסורתיים. פארק המים ואדי ואדי , פארק מים פופולארי , מושלם למשפחות עם ילדים ובד”כ הכניסה אליו היא חינמית לאורחים השוהים במלונות שבחוף ג’ומיירה.

אזור בורג’ חליפה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מחוף ג’ומיירה!

המרינה של דובאי

רובע המרינה של דובאי, דרומית לחוף ג’ומיירה הוקם בשנת 2003, הוא תעלה מלאכותית המאוכלסת בצפיפות בבניינים רבי קומות. הבניין השני בגובהו בדובאי ואחד הבניינים הגבוהים בעולם הוא מגדל הנסיכה ממוקם באזור זה. במרינה של דובאי נמצא גם דובאי מדיה סנטר ( מרכז מדיה אזורי משוכלל), וגם דובאי אינטרנט סיטי.

המלונות באזור המרינה של דובאי שוכנים בגורדי שחקים עם נוף מרתק, ובמיוחד כשהלילה יורד והאורות מתחילים להאיר, או ליד מרינה ביץ’ .

ובדובאי כמו בדובאי, יש גם את ה”קניון השכונתי” קניון דובאי מרינה , אחד הקניונים הגדולים ביותר בדובאי.

גם חוף ג’ומיירה וגם הפאלם (הדקל) נמצאים במרחק נסיעה קצר משם!

פאלם ג’ומיירה הוא אי מלאכותי שהקמתו הסתיימה בשנת 2014. אם אתם מעדיפים להתרחק מהכל ולהירגע לצד חוף פרטי ומושלם, במקרה כזה מצאתם את המקום האולטימטיבי לשהות בו בדובאי. למזלכם, ישנם מלונות יוקרה רבים בפאלם ג’ומיירה כמו Atlantis The Palm וגורדי השחקים של דובאי יהיו רחוקים באופק.

תוכלו ליהנות מהטיילת הממוקמת בסמוך למלון שאורכה 11 ק”מ, וגם משופינג בקניון Nakheel Mall 

חשוב לדעת שאם תחליטו לשהות בפאלם, תזדקקו להסעות כדי להגיע למרכז דובאי, לחוף ג’ומיירה או למרינה של דובאי. שוב, זה אמנם מקום המתאים לאלה מכם המעוניינים להתרחק מעט מהמולת העיר, אך יחד עם זאת המרחק בינו לבין האטרקציות המרכזיות של העיר הוא 20 דקות בסה”כ.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה