fbpx

איזה בגדים לובשים בדובאי? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם אורזים

קוד לבוש בדובאי: כל מה שצריך לדעת כדי לארוז דברים רלוונטיים

דובאי, עיר שטופת השמש שבה תוכלו להנות משילוב של יוקרה ,נופש ופינוקים !

עם כל היוקרה שבעיר המעלות יכולות להיות גבוהות במיוחד ולהגיע לחום קיצוני של 45 מעלות בחודשי הקיץ ו-25 מעלות בחודשי החורף . וכמובן אסור לשכוח שדובאי היא מדינה מוסלמית אז עם כל העובדות האלו אנחנו כאן כדי לתת לכם כמ טיפם ומידע שימושי כדי שתארזו בחוכמה וכמובן בסטייל שיתאים רק לנסיכת המפרץ, דובאי !

ככה או ככה אנחנו ממליצים לכם לקחת בגדים קלים ורפויים כדי שיהיה לכם נוח אבל גם לא חם בכדי שתוכלו לטייל וללכת בין גורדי השחקים, חופי הים או הקניונים העצומים בנוחות וכיפיות מקסימלית.

איזה בגדים לובשים במקומות ציבוריים?

איחוד באמירויות היא מדינה מוסלמית אבל היא מתקדמת.

ומה זה אומר מתקדמת ? אתם יכולים ללכת בעיר עם בגדים לא צנועים אבל כן דובאי מצפה מתייריה שיסתובבו במקומות ציבוריים באופן מכבד בבגדים שמכסים את הכתפיים והברכיים בכדי לכבד את החוק וגם את התושבים. דובאי היא עיר מאוד סובלנית, אבל מתוך, נהוג להתלבש בצניעות.

אז תדאגו שאתם אורזים גם בגדים שהם קצת צנועים ככה שלא תרגישו באי נעימות בעודכם מטיילים בדובאי.

איזה בגדים לובשים במלון?

בבתי המלון בדובאי תוכלו להסתובב עם בגדים שנחשבים כפחות צנועים כמו גופיות שורטים וגם בבריכה תוכלו להתפנק עם הבגד ים האהוב עליכם. וכמובן אין מצב שלא יהיה לכם חדר כושר מפנק במלון אז אל תשכחו נעלי ספורט ובגדי ספורט ככה שתוכלו לעשות ספורט גם במהלך החופשה !

איזה בגדים לובשים בחופי ים ופארקים?

גם בחופים ובפארקים בדרך כלל תוכלו לשים בגד ים ולהתלבש כיצד שרק תירצו אבל חשוב שתדעו שאולי תתקלו במקומות שיבקשו מהנשים בגד ים שלם ומהגברים להימנע מהורדת חולצה. לכן תמיד חשוב שיהיה איתכם עליונית או בגדים שיתאימו לסיטואציה

שתמיד יהיה לכם משהו לשים מעל

במהלך הטיול שלכם בדובאי תתקלו אולי במקומות שדורשים צניעות יתרה . אז מומלץ שתמיד יהיה איתכם עליונית, בגד עליון וגם מכנסיים שיכסו את היידים באופן מלא וזה נכון גם לגברים וגם לנשים. חשוב שתדעו שגם במלון תצתרכו להתלבש ולכסות את עצמכם במעבר בין הבריכה ללובי.

בקיצור הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לתת לכם זה שתארזו בגדים קלים ,נוחים ולא חמים. אבל גם אל תשכחו מהצניעות ושתמיד יהיה איתכם בתיק איזה עליונית ככה שתיהיו מוכנים לכל מצב !


צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה