fbpx

אבו דאבי למטייל הישראלי – המדריך לאבו דאבי

כולם תמיד מדברים על דובאי אבל אסור לשכוח גם את אבו דאבי – עיר הבירה. סגנון החופשה באבו דאבי  כמובן מאוד שונה מדובאי – מכובד ורגוע: חופים שמזכירים את תאילנד והמלדיביים, אין מהומה של דובאי, אין גם פקקים של דובאי. אז אחרי ההתלהבות מדובאי, הגיע הזמן לדבר על היעד החדש הבא – אבו דאבי העשירה באטרקציות שמעניינות קהל רחב: כאן נמצא Yas Waterworld – פארק מים שיירגש את כולם ללא הבדל בגיל. כאן גם נמצא עולם הפרארי המפורסם – מוזאון + מסלולי מירוץ מרשמים מבית בראנד הידוע וכמובן מוזיאון הלובר הגרנדיוזי של אבו דאבי. היעד הפופולרי ביותר בקרב מבקרים באבו דאבי – המסגד הלבן של שייח זאיד – בניין עוצמתי שחובה על כולם לראות אותו לפחות פעם בחיים. אפשר למצוא באבו דאבי אטרקציות רבות ומגוונות שתתאימו לכל גיל ולכל הרכב של מטיילים שמגיע לעיר: חברים קרובים, משפחה עם ילדים קטנים, זוג טרי.

האי יאס הוא אי מלאכותי בשטח של 2,500 דונם ממזרח למרכז העיר אבו דאבי. האטרקציות הפופולריות ביותר לתושבי ומבקרי איחוד האמירויות הערביות מתרכזות באי – פארק השעשועים המקורה עולם הפרארי, מסלול המירוצים Formula 1, פארק המים Yas Island וכמובן פארק השעשועים Warner Bros. בנוסף, לאי יש חוף חולי משלו עם שפע של בילויים, זירת הופעות, מועדון גולף, מלונות יוקרה וחנויות.

 האטרקציות המובילות של אבו דאבי: מה יש לעשות באבו דאבי?

מדובר בעיר מודרנית מאוד, שהושקעו בה תקציבי ענק כדי להפוך אותה לידידותית לתיירים ולמלאה באטרקציות ייחודיות. חוויית החופשה באבו דאבי כוללת חופי ים משגעים, אתרי שופינג רבים, מוזיאונים יוקרתיים, פארקי שעשועים, לונה פארקים ואפילו יש מסעדות ומועדונים בשפע אמתי. בכתבה זו ריכזנו את כל האטרקציות המובילות ואבו דאבי והוספנו לזה כמה עובדות חשובות לתיירים שמבקרים בה פעם ראשונה.

המסגד הגדול של שייח׳ זאיד באבו דאבי

המסגד הזה, יחד עם מסגד ג’ומיירה בדובאי, הפך לחריג – לכולם (לא רק למוסלמים) מותר להיכנס אליו. משרד התיירות הודיע ​​כי מאמצע מרץ 2008 מוצעים סיורים במסגד למוסלמים ולא-מוסלמים. הכניסה והסיורים במסגד זאיד הינם ללא תשלום.
חייב לציין שהמבנה פשוט מטורף מכל המובנים – המסגד יכול להכיל בו זמנית 40,000 איש. אולם התפילה המרכזי מיועד ל-7,000 מתפללים.
בארבע פינות המסגד יש ארבעה צריחים המתנשאים לגובה של כ-107 מטרים. השורה החיצונית של הבניין הראשי מכוסה ב-82 כיפות. הכיפות מעוטרות בשיש לבן, גם עיטור הפנים שלהן עשוי משיש -אחד הדברים החזקים ביותר שתראו. החצר מרופדת בשיש צבעוני ושטחה כ-17,400 מ”ר. אין דבר יותר יפה מהמסגד הזה בערב עם כל האורות ושיש לבן. מרגיש בהחלט כמו גן עדן. הכניסה למסגד היא חינמית ואין צורך ברכישת כרטיסים, אבל תמיד מומלץ לבקר במסגד באמצעות סיור מודרך שמלווה בהסברים ובהרבה ערך מוסף. 

חשוב לזכור! אין כניסה למסגד בבגדים שהם לא מכסים כל הגוף לחלוטין. כמובן לא חייב להגזים, רק לוודא שאין יותר מדי עור חשוף – בודקים כל בן אדם שנכנס למסגד בפקידות רבה.

בונוס נחמד – לאנשים שלא באו בבגדים המאפשרים להם לבקר במסגד יש הזדמנות לקבל בגד בסיסי המכסה את הגוף מצוות אבטחה. דובאי המודרנית מבלבלת אותנו בקטע של קוד לבוש בגלל הסבלנות רבה שלה כלפי התיירים המבקרים דובאי.  אבל בואו לא לשכוח: המדינה היא מדינה מוסלמית ולכן חשוב להתלבש בצניעות ככבוד לתרבותם. וודאו כי הכתפיים, הברכיים והמחשוף שלכם מכוסים תמיד אבל במיוחד אם אתם מבקרים במקומות כאלה כמו מסגד הגדול של שייח׳ זאיד.

עולם הפרארי באבו דאבי

מתחם פרארי הידוע גם בשם Ferrari World, ליד בירת האמירויות, הוא פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם המוקדש למותג פרארי. עולם הפרארי נפתח בשנת 2010, וכיום זהו פארק הבילוי היחיד בהיסטוריה של תאגיד הרכב האיטלקי המפורסם.

אחד המאפיינים הייחודיים שלו הוא גג אדום ומוצק בשטח של יותר מ-200 אלף מ”ר הנעשה בצורה של עלי כותרת, חוזר על התמונה הקלאסית של דגם ה-GT האגדי. וכמובן הגג מעוטר בלוגו קליט של פרארי – הגדול ביותר במשך כל תקופת קיומה של החברה. בפנים נמצא המתחם עצמו עם כמות מדהימה של בידור.

 רכבת ההרים המפורסמת “Formula Rossa” שנמצאת בפארק נחשבת לרכבת המהירה בעולם. (כמו כל מוסד בדובאי חחח) היא מגיעה עד למהירות של 250 קמ”ש ומספקת חוויה מרגשת וחד פעמית לאוהבי אדרנלין ואקסטרים

בפארק תוכלו לצפות בסרטים תיעודיים על תולדות המרוצים. באמצעות סימולטור מיוחד תוכלו לטוס מעל איטליה, לשחות לאורך קרקעית האוקיינוס ​​ולהרגיש מה זה מהירות של 240 קמ”ש ברכבת ההרים המהירה בעולם.

כמו כן בשטח יש אולמות בהם מדגימים הרכבה של מכוניות, מכשירים לנסיעה וירטואלית ושפע של אטרקציות נוספות למבוגרים ולילדים.

מוזיאון הלובר של אבו דאבי

הלובר האגדי אבו דאבי הפך למוזיאון הרב-תרבותי הראשון בעולם הערבי, המגלם את רוח החילופין הבין-תרבותי החופשי.  מסתבר שהוא לא רק מהווה את העותק של לובר המקורי אלא גם עושה איתו שיתוף פעולה מלא בתערוכות ואירועים שיתופיים. זהו אוצר אמיתי הממוקם בלב אזור התרבות של האי סעדיאט. מוצגים בלובר אבו דאבי חפצים בעלי משמעות היסטורית, תרבותית וחברתית מימי קדם ועד ימינו – מרגש עד הצמרמורת ומעביר מסר חשוב מאוד – כולנו אנשים תחת שמיים משותפים!

סימפוניה של אבן, מים ואור מהדהדת במבנה המדהים הזה, בהשראת המסורת האדריכלית העשירה של האזור ומיקומו הייחודי של המוזיאון, שבו שמים ערביים נפגשים עם חולות האי סעדיאת ומימי המפרץ הערבי. הלובר אבו דאבי הוא בהחלט מהווה את מפלאי האדריכלות המודרנית. בפן החברתי, הלובר הפך לא רק למוזיאון הרב-תרבותי הראשון בעולם הערבי, אלא גם לסמל של ההישגים של איחוד האמירויות בשנים האחרונות והשאיפות עתידיות שלו.

האלמנט המרכזי של יצירת המופת האדריכלית של ז’אן נובל הוא כיפת כסף ענקית שנראית כמרחפת מעל המוזיאון. למרות הקלילות לכאורה, משקל הכיפה כ-7,500 טון – בערך כמו מגדל אייפל בפריז.

האוסף הייחודי במוזיאון הלובר באבו דאבי משתרע על פני כל ההיסטוריה של האנושות והוא הראשון מסוגו לא רק באיחוד האמירויות, אלא בכל המזרח התיכון. המסר המרכזי והרעיון המרכזי העובר כחוט זהב בכל הפילוסופיה של המוזיאונים הוא אחדות וזהות כתחילתה של כל יצירה אנושית, למרות הבדלים גיאוגרפיים, אידיאולוגיים והיסטוריים.

עולם האחים וורנרס באבו דאבי

העולם האחים וורנר הוא פארק השעשועים השלישי המוקדש להפקת הסרט של הקונצרן המפורסם של אחים וורנר. בנוסף לאבו דאבי, נבנו פארקים דומים בספרד ובאוסטרליה.

הפארק כולל 6 אזורי נושא – DC Metropolis ו-Gotham City, כמו גם Cartoon Junction, Bedrock, Dynamite Gulch ו-Warner Bros Plaza, הכוללים 29 אטרקציות לכל טעם, הופעות מרגשות ותערוכות שונות. כאן תוכלו לפגוש את גיבורי העל המפורסמים – באטמן, סופרמן, וונדר וומן, כמו גם את דמויות האנימציה של לוני טונס והאנה-ברברה – טום וג’רי, סקובי-דו ועוד מלא דמויות האהובות.

Warner Bros Plaza היא מרכז הפארק ומפגישה אזורים נושאיים נוספים. הארכיטקטורה עשויה בסגנון ארט דקו של הוליווד בשנות ה-30-50 של המאה ה-20. בעיר היפה מתחת לשמיים מלאכותיים יש כמה מסעדות, בתי קפה וחנויות, מסתובבות דמויות קולנוע מפורסמות, ובערבים דולקים כאן אורות נוצצים צבעוניים שעושות אווירה מושלמת ולוקחות את מבקרי המוזאון למסע מרתק ומרגש.

קסר אל ווטן (Qasr Al Watan) – ארמון הנשיאות של אבו דאבי

קאסר אל וואטן הוא ארמון נשיאותי מתפקד ואטרקציה תרבותית שבה כל אחד יכול לגעת בהיסטוריה ובמסורות של איחוד האמירויות. הארמון הזה הוא לא רק אנדרטה ארכיטקטונית מדהימה ביופיה. כאן תוכלו לקבל הבנה מעמיקה יותר של ההיסטוריה ולחוש את תרבות העולם הערבי על ידי ביקור במגוון תערוכות ואירועים.

אחד האירועים המרשימים של הארמון הוא מופע האור והמוזיקה המרהיב Palace In Motion, המספר את סיפורה של איחוד האמירויות בשלושה טייקים עוצרות נשימה. המופע מתקיים מול הכניסה הראשית לארמון מדי יום, חצי שעה לאחר השקיעה. הכניסה לאירוע נסגרת 30 דקות לפני תחילתו.
בתוך הארמון, תמצאו את אזור A Memory of the Palace, שבו תוכלו לצלם תמונות בלתי נשכחות בחדר המדיה, ואת האולם הגדול, חלל כיפה מדהים ומלא פסיפסים, קשתות ומבנים קוביים העשויים ממראות – עוד זכרון נפלא לאוסף הזכרונות מאבו דאבי .
אולם הנקרא Spirit of Collaboration אירח שוב ושוב מפגשים של המועצה העליונה של האיחוד, ליגת המדינות הערביות ומועצת שיתוף הפעולה למדינות ערב במפרץ. במרחב הזה, מנהיגי העולם הערבי חולקים את דעותיהם, מתכננים תוכניות ויוצרים עתיד משותף. המבקרים יכולים ללמוד עוד על היחסים הדיפלומטיים של איחוד האמירויות באולם המעוגל הזה, המואר בנברשת עתיקה, המסמל את המחויבות של האומה להארה ולשוויון.

איך מגיעים מדובאי לאבו דאבי 

אם תרצו להגיע מדובאי לאבו דאבי, נשאלת השאלה כיצד להגיע באופן עצמאי מדובאי לאבו דאבי ובאיזה סוג תחבורה עדיף להשתמש.

האפשרות הטובה ביותר עבור אלה שבוחרים נסיעות תקציביות היא אוטובוס. הומנם זה נסיעה שעתיים פלוס, אבל התחבורה הציבורית באיחוד האמירויות הערביות די נוחה, כך שהנסיעה תהיה נעימה מאוד. ישנם שני אוטובוסים הנוסעים מדובאי לאבו דאבי, מספר 100 ומספר 101 (תבחרו בקו הנכון בהתאם למיקום שלכם בדובאי). מחיר הכרטיס זהה – 25 דירהם לנסיעה. הכרטיס נרכש מהנהג במזומן ובכסף מקומי ובנוסף, תוכלו לשלם עבור נסיעות בכרטיס Nol.

אפשרות נוספת היא לקחת הסעה (שאלטר) ישר משדה תעופה – אם רכשתם כרטיסים במחלקת תיירים של חברות התעופה האמירתיות או של Etihad. ההסעות חינם ומגיעות מדובאי ואבו-דאבי. הן מתקיימות פעמים רבות במהלך היום כך שיש הרבה אפשרויות מתאימות, ועל פי לוחות הזמנים נבחרים שלכם.

אפשר להגיע מדובאי לאבו דאבי אפילו במסוק – חייב להזמין שבוע מראש, פשוט להתקשר לחברה המספקת מסוקים ולסגור איתם. אפשר לאתר באינטרנט את החברה המתאימה ביותר עבורכם, מה שככל הנראה ידרוש את הפקדת התשלום. זוהי האופציה היקרה ביותר להגעה לאבו דאבי, אבל גם הכי מהירה – לא יקח יותר מ40 דקות.

כמובן, לאלה שמעדיפים לחקור את העיר באופו עצמאי עם רכב פרטי יכול לשכור אותו כבר בשדה תעופה או להתעייץ עפ הנהלת המלון איפה עדיף לו.

תמיד אפשר להזמין מונית, אבל זו גם תהיה החלטה לא חסכונית במיוחד.

כמובן ניתן גם לארגן סיור של יום שלם (8-9) מדובאי לאבו דאבי בקבוצה או ברכב פרטי עבור קבוצה של אנשים אם אתם מטיילים באיחוד האמיריות עם כל המשפחה.

איפה ישנים באבו דאבי

ארמון האמירויות (Emirates Palace)

Emirates Palace, יצירת מופת אדריכלית בלב אבו דאבי, הוא אחד משלושת המלונות היקרים בעולם, ובמבט חטוף מתברר למה. הוא כולל נמל מסוקים, אולם אירועים, מרינה פרטית וחוף באורך 1.3 ק”מ, שתי בריכות שחייה גדולות, פארק מים, מגרשי כדורגל, מגרשי טניס וחדרי כושר. הארמון המלכותי מואר בנברשות נוצצות ומעוטר במספר כיפות, כאשר הגדולה שבהן משובצת במיומנות זהב, אם הפנינה וקריסטלים.

אניני טעם ירגישו כאן בבית. BBQ Al Qasr מזמין אתכם לסעוד בגזיבו נעימים על שפת הים, Mezlai יציג בפניכם את המטבח האמירי האותנטי, ו-Le Café מציע מבחר עשיר של תה משובח. אל תחמיצו את קפה הקפוצ’ינו הייחודי של מלון פאלאס ואת המבורגר הגמלים האייקוני עם זהב 24 קראט.

Zaya Nurai Island

לבריחה מלחץ וצפיפות של עיר הגדולה, החופים החוליים של אתר הנופש האי הפרטי היוקרתי Zaya Nurai Island הם המתאימים ביותר. זה רק 12 דקות בסירה מהאי סעדיאט, אבל תרגישו שאתם על כוכב אחר. דמיינו חופשה בוילה מרווחת עם נוף לים, מרפסת יפה ובריכת שחייה מבוקרת טמפרטורה המשקיפה על החוף החולי הלבן. רוח הים הרעננה תביא את ריח הים בזמן שאתה נרגע בערסל ליד המים. כאן תחיו רגעים בלתי נשכחים ותצלמו את התמונות הטובות ביותר לאינסטגרם.

תטפלו בנפש והגוף שלכם עם מאמן אישי, שיעורי יוגה זריחה ושקיעה וטיפולי ספא בספא Nurai. חוויות אוכל מטורפות מובטחות על ידי מסעדות מקומיות. Frangipani מפתיעה עם מטבח המושפע מהמזרח התיכון, אסיה והמערב. ב-Hooked, את מטבח הלבנטיני משלימים עם פירות ים ונופים מדהימים. בעוד Ginger Mernaid מציע סושי טרי ופירות ים. למשקאות מרעננים ופיצה טעימה, בדוקu את Smokin’ Pineapple, טרקלין בהשראת בוהו עם נדנדות, ערסלים ופופים רצפה.

 Qasr Al Sarab Desert Resort by Anantara

קשה לדמיין טיול לאבו דאבי ללא הרפתקאות במדבר המסתורי. אתר הנופש האופנתי Qasr Al Sarab Desert By Anantara מתנשא כמו תעתוע נפלא מעל הדיונות של רוב אל חאלי, המדבר החולי הגדול בעולם, במרחק של שעה וחצי נסיעה מהבירה אבו דאבי.
מכל חדר במלון אפשר לצאת למרפסת, ממנה נוח להתפעל מהשקיעות מעל המדבר בשעות הערב. וילות גדולות עם בריכות אידיאליות למשפחות, לחברות ולמי שרוצה להישאר זמן רב יותר. קצת במרחק מהשאר נמצאות עשר מהווילות היקרות והיוקרתיות ביותר עם בריכות Royal Pavilion Villas, הזמינות אך ורק למבוגרים. ניתן לטוס לכאן במסוק פרטי או להגיע עם שיירת גמלים.

ארוחת ערב קסומה עם נוף לדונים של המדבר מציע טרקלין Suhai הממוקם על גג המלון. רושם מתמשך באמת יישאר בארוחת ערב באור הנרות באמצע המדבר האינסופי באווירה המסורתית כחלק מהיצע Dining by Design.

הרפתקנים במדבר יכולים ליהנות מגלישת חול, טיולי גמלים, טיולי דיונות ואפילו מופעים עם בזים וכלבי סלוקי. מי ששומר על כושר גם בחופשה יכול לעשות פה יוגה, כמו גם ליהנות מטיפולי ספא אקסקלוסיביים.

Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas

צוות ידידותי, 9 ק”מ של חוף חולי לבן וחדרים מרווחים עם נוף לים יוצרים אווירה רומנטית במלון Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas באי סעדיאט.
מועדון כושר של המלון מחזיק באחת מבריכות השחייה הגדולות באבו דאבי, המציעה נופים מדהימים של החוף. שבו על פלטפורמת הטרקלין מעל הבריכה ותיהנו מרעש הגלישה.

מסעדות המלון מזמינות אתכם לסיים את היום בארוחת ערב טעימה. ה-Park Bar & Grill מציע מנות בהשראת אסיה, פירות ים וסטייקים לסעודה באוויר הפתוח, בעוד שפים של The Beach House מכינים מנות בהשראה ים תיכונית בסגנון ביתי.

לאלו המחפשים רגיעה מוחלטת, ספא Atarmia מציע תשעה חדרי ספא גדולים, בריכת שחייה וחדרי כושר ומתיחות. לאורחים עסקיים, מרכז העסקים והספרייה מציעים שירותים עסקיים חדישים ושירות 24 שעות ביממה, בעוד שלמלון יש תוכנית Camp Hyatt מרגשת כדי לבדר את הילדים.

Rosewood Abu Dhabi

אוהבי קניות ושופינג יחוו תענוג אמתי באי אל מריה ברוזווד אבו דאבי, המחובר למרכז קניות. את השיק של הפנים המודרני של המלון משלימים לובי מסוגנן ובריכת שחייה עם נוף מרהיב של המפרץ הערבי.
ברגע שתיכנסו לחדר, לעולם לא תרצו לצאת ממנו שוב. מרכז מדיה ושליטה בחדר באמצעות iPad, חלונות מהרצפה עד התקרה, אמבטיה (טבילה עמוקה) של Villeroy & Boch ומצעי כותנה מצרית של Pratesi יגרמו לכם לחלום להישאר כאן לנצח.

המסעדות והטרקלינים של המלון ירשימו אפילו את הטעם המתוחכם. טרקלין Glo האופנתי מזמין אתכם להירגע על שפת הבריכה, ה-Hidden Bar מציע מבחר כמעט אינסופי של למעלה מ-150 משקאות, ומדרגות העץ הלולייניות ב-La Cava מובילות למרתף הצבעוני, בו המסעדה מארחת טעימות פרטיות של משקאות מהאוסף שלה. של יותר מ-1000 סוגים.

מגוון רחב שך טיפולים בספא Sense הם אושר טהור. טקס הספא הערבי מתחיל באמבטיית חלב ארומטי וממשיך בעיסוי של שעה וחצי עם שמנים ערביים מיוחדים. בזמן שההורים נרגעים, תוכנית הבידור של Rosewood Explorers תבדר את הילדים.

שופינג באבו דאבי

אבו דאבי מפורסמת במתחמי הקניות הענקיים שלה, אחד הפופולריים ביותר הוא קניון אבו דאבי. פתיחתו התקיימה בשנת 2001, כיום יש במרכז 220 חנויות, ולמעלה מ-40 מסעדות ובתי קפה בהתמחויות שונות. קניון זה פופולרי בשל מגוון חנויות המותגים שלו. אחד הבוטיקים Oxygen הגדולים בעיר נמצא כאן – כל מי שמגדיר את עצמו כחובב עולם האופנה
– חובה עליו לבקרפה.

אחד ממרכזי הקניות הגדולים והיפים בעיר הוא קניון מרינה, בו תוכלו לקנות לא רק בגדים מודרניים מסוגננים, אלא גם מוצרי בית אקסקלוסיבים. כאן ממוקמת אחת מחנויות איקאה הגדולות בעיר. במתחם הקניות והבילוי הזה גם ממוקם בית קולנוע מודרני, עשרות מסעדות טעימות ומגוונות ושונות, וגם אטרקציות ומתקני שעשועים רבים לילדים.

מטיילים שמתכננים להביא פריטים מקומיים ומזכרות מהטיול שלהם יתעניינו לבקר בקניון אל-רחה. חלק ניכר מהחנויות המוצגות במרכז קניות זה מציעות בגדים ונעליים מתוצרת מקומית, וכאן ניתן לרכוש גם מוצרי קוסמטיקה איכותיים. תיירים רבים הולכים למתחם הקניות הזה בשביל מזכרות מקוריות. ראוי גם לציין כי מרכז הקניות הענק מציג מגוון ביתני סחר של מותגים עולמיים מפורסמים.

בין השווקים של אבו דאבי, אל-קאוס ואל-באודי נותרו אחד מהשווקים הפופולריים ביותר, הם ממוקמים בסמיכות זה לזה, ולכן הם נחשבים לרוב כמתחם קניות יחיד. שווקים אלו יפתיעו את המבקרים עם הארכיטקטורה הייחודית שלהם בסגנון הלאומי, כמו גם מגוון סחורות במחירים נוחים. רבים מגיעים לשוק הזה במיוחד כדי לקנות תבלינים נדירים ולטעום ממתקים טעימים. יש מבחר עצום של שטיחים ובדים בעבודת יד, כמו גם מזכרות מעניינות. ניתן גם לקנות תכשיטים בשוק, אבל לבחור בפקידות ולשים לב לאיכות שלהם.

מה עדיף דובאי או אבו דאבי?

לבחור איזו מהאמירות טובה יותר – דובאי או אבו דאבי? – זה כמו לבחור איזו מכונית מגניבה יותר – מרצדס או פורשה. דובאי ואבו דאבי הן שתי הפנינים של חופשת הנופש באיחוד האמירויות. אנחנו יכולים להמליץ ​​בביטחון לבקר בשתי האמירויות אם יש ברשותכם הזדמנות כזאת!

מצד אחד, כולם יודעים שהבידור הכי מגניב, אירועים ומופעים מתוקשרים, מרכז הקניות הגדול ביותר ובכלל כל מה שאפשר לצרף אליו את המילה “הכי” נמצא בדובאי. גורדי שחקים, מזרקוות של דובאי, תצפית מטורפות, קניון דובאי הענק עם 1,200 חנויות, אינספור פארקי נושאים ופארקי מים, ועוד מלא אטרקציות בדובאי שפשוט אסור לפספס. מצד שני, אבו דאבי כבר מזמן הדביקה את האמירות הכוכבת והתעלתה עליה מבחינת שבבי בידור.

פרארי וורלד ומסלול הפורמולה 1, סניף של הלובר האגדי, מסגד שייח’ זאיד – יצירת מופת אמיתית של המזרח – ממוקמים באבו דאבי.

לאן באיחוד האמירויות ללכת קודם כל? תלוי ברצונות ובהעדפות שלך! דובאי המודרנית היא מטרופולין רועש גדול, ואבו דאבי, אזור ירוק ושקט יותר, נוטה יותר למשוך תיירים שמעדיפים חופשה “שקטה” יותר.



צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה