fbpx

לוז מסודר לחופשה בדובאי – מסלולים מומלצים לטיול בדובאי

תכנון החופשה בדובאי: לוז לדוגמה עבור מטיילים שמגיע לדובאי בפעם הראשונה

הפופולריות של דובאי ממשיכה לגדול ברחבי העולם הודות לארכיטקטורה המודרנית המרשימה של העיר, חווית קניות מרגשת, מטבח עולמי והזדמנויות טיול אינסופיות. גם אם אתה רק כמה ימים בדובאי, חייב לבנות לוז מסודר ולתכנן את השהות שלך כדי לראות את המיטב של דובאי.

אנחנו מציעים לך תוכנית ביקור של 4/5/7  ימים כדי לעזור לך להפיק את המירב מהחופשה שלך. מתכננים טיול עם כל המשפחה וצריכים עזרה עם ארגון החופשה לילדים? גם לזה יש לנו פתרון – תוכנית אופטימלית לחמישה ימים בדובאי משולב עם אטרקציות לילדים ומבוגרים כך שכולם יהנו.

חשוב להבין שכמובן כולנו שונים באופי שלנו ובדברים שאנחנו אוהבים לעשות. מישהו אוהב יותר אקסטרים וטיולי טבע, אחרים מסתפקים בלעבור ממסעדה למסעדה במרינה ומשלבים את זה עם שופינג ושהייה. יש גם כאלה שמטרתם להספיק לבקר בכמה שיותר מווזאונים. בכתבה הזו בנינו לכם תוכנית אופטימלית המשלבת אטרקציות מרכזיות שאסור לפספס.

 לוז ל4 ימים בדובאי:


זה לא משנה אם אתם בדובאי בפעם הראשונה או שכבר הייתם כאן כמה פעמים, תמיד תגלו משהו חדש בעצמכם. הזמן הטוב ביותר לסייר בעיר הוא ביום הראשון, כך שתכירו את הסביבה ותוכלו להתמצא טוב יותר ולתכנן את המשך החופשה.

יום הראשון:
בכל מקרה אם זו הפעם הראשונה שלכם בדובאי אנחנו ממליצים קודם כל לבקר בבורג׳ חליפה ולהתרשם מהעוצמה של הבניין הכי גבוהה בעולם. שימו לב – בורג’ ח’ליפה הוא מקום פופולרי מאוד בקרב תיירים, ולכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש (במיוחד בסופי שבוע). אתה יכול לקנות כרטיסים באתר הרשמי של בורג’ ח’ליפה.  משם אפשר להמשיך לקניון דובאי המפורסם וללכת שם לאיבוד (זה קורה לכולם, תשתמשו במפת הקניון). בערב תוכלו להינות ממופעת המזרקות הנחשבים לאטרקציה הכי חמה לתיירים במיוחד מי שמבקר בדובאי פעם ראשונה.

יום השני: אחרי שירדה הפניקה של יום הראשון אנחנו מציעים לכם להגדיש את יום השני לביקור בגן הפרחים בבוקר (גן הפרחים נמצא באזור די מרוחק ממרכז העיר לכן יקח לכם לפחות חצי יום לשהות במקום הקסום הזה. משם אנחנו ממליצים להמשיך גלובל וילאג’  – אטרקציה שאסור לפספס –  המקום הכי צבעוני ונעים מבחינה אנרגטית בדובאי. יש מה לראות, יש איך לבדר ילדים, בתי קפה, הופעות על הבמה המרכזית ברמה הכי גבוה (גלובל וילאג׳ גם נמצא די רחוק ממרכז העניינים, קחו בחשבון שגם פה תבלו יותר משעתיים לפחות).

יום השלישי: הגיע זמן לבקר בעיר העתיקה : המסגרת דובאי המפורסמת, שוק הזהב ושוק התבלינים בשעות הבוקר ובערב הגיע הזמן לצאת מדובאי לדונים של מדבר – ספארי במדבר מאורגן על ידינו הכולל טיול ג’יפים עם נהג מקצועי,  רכיבה על גמלים, נהיגה עצמית ברייזרים/ טרקטורונים ומופע במאהל בדואי משולב עם ארוחת ערב. כמובן נאסוף אתכם מהמלון בו עצרתם ונחזיר לשם בסיום הטיול בערב. 

יום הרביעי: יום האחרון שלכם בדובאי היינו ממליצים לעבור באזור מרינה דובאי המציע אינסוף מסעדות, שווקים וחופים עם נופים מטורפים. כדאי גם להספיק לבקר במוזיאון העתיד, לעשות שייט סביב אי הפאלם המפורסם  ולראות את גלגל הענק

לוז ל5 ימים בדובאי: 

יום הראשון: לבקר במסגרת דובאי ולעשות תמונה אופנתית לאינסטגרם זו חובה על כל תייר ,  משם ניתן להמשיך למוזאון העתיד החדש שנפתח בפברואר 2022. ​​החוויה מהגובה באמצעות מסוק בדובאי תשאיר אתכם פעורי פה לנוכח מראה אי הדקלים ועיצובו של בורג׳ חליפה – הבניין מדהים ביופיו ואין ספק שמגובה טיסת מסוק בדובאי, תרגישו במרחק נגיעה מהקצה העליון שלו. אחרי זה תוכלו להמשיך לשייט במרינה או להמשיך לטיילת הענקית ש מרינה דובאי.

יום השני: לראות את הגן בפריחה מלאה עם מיליוני הפרחים המסודרים בדוגמאות צבעוניות זו באמת  חוויה מרהיבה ואנחנו ממליצים לבקר שם בבוקר ביום השני שלכם בדובאי. אם אתם אוהבים פארקי מים או יש איתכם ילדים (יגידו לכם תודה רבה) אז מומלץ כמובן לבקר בפארק מים הגדול של אטלנטיס – חוויה מדהימה ומרגשת  שתזכרו בה עוד מלא זמן.
יום השלישי:  בואדי כדאי מאוד לצאת לסיור מרגש מהמרינה של דובאי, לכיוון הים הפתוח בהפלגה שנמשכת  90 דקות בסירה מהירה. במסלול הסיור ייקחו אתכם סביב פאלם ג’ומיירה ואז תפנו לכיוון מלון אטלנטיס,  שם תוכלו  לבקר בThe Pointe למופעת המזרקות או לחזור לטיילת במרינה לארוחת ערב מפנקת באחד החופים. 

יום הרביעי:  טיול בוקר במרינה ועצירה בחוף JBR יהיה התחלה מושלמת ליום שבו מתוכנן לכם ספארי במדבר.  תשאירו את הכוחות למדבר העוצמתי של דובאי! 

יום החמישי: לאוהבי אקשן ואדרנלין מומלצת נהיגת מרוצים – תרגישו שאתם מלכי המסלול! מסלול המרוצים של דובאי המקום המושלם לכאלה שרוצים להתנסות בנהיגת אקסטרים. חייב גם למלא את האינסטגרם. תוכלו לעשות את זה  בסלפי קינגדום ומשם להמשיך מופע לה פרל בשילוב עם שייט בסירת דאו הערבית.

לוז לשבוע ימים בדובאי: 

יום הראשון: המסגרת דובאי, בורג חליפה המרופסם,  טיול בעיר העתיקה המשולב עם ביקור בשוק הזהב ושוק התבלינים וכמובן אל תפספו מופעת המזרקות ליד באזור בורג׳ חליפה  

יום השני: תתחילו את היום ברגוע  בשייט היוצא ממרינה, תתרשמו מגלגל הענק ותמשיכו לערב קסום ומרגש בגלובל וילאג’.

יום השלישי: את הבוקר של היום בו תכננתם לצאת לספארי במדבר, ממליצים לכם להעביר בקניון דובאי  – תוכלו לשלב בין ביקור בקניון לבין כניסה לאתר סקי דובאי כיוון ששניהם מתחברים. 

יום הרביעי: שילוב מושלם: שהייה בטיילת של מרינה וביקור בקניון מרינה המציע מחירים יותר אטרקטיביים מקניון דובאי שתוכלו לעשות שופינג כמו שצריך. משם ניתן להמשיך לשוק החוף JBR או לאומגה דובאי מרינה אם זה באופי שלכם.

יום החמישי: ביום החמישי אנחנו מציעים תוכנית קצת יותר אינטנסיבית : עם כל החום של דובאי מה מתאים יותר מאשר להצטנן בפארק מים שיפיג את החום. אחד מפארקי המים המוכרים והמומלצים בעיר נקרא Wild Wadi Waterpark, זהו פארק הממוקם מול מלון בורג’ אל ערב – על הדרך תוכלו לראות את הבניין המפורסם. בטח תהיו רעבים ותעצרו בטיילת של מרינה המציעה מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה לכל טעם. אחרי זה תוכלו לנוח על החוף ולהמשיך בערב לגלגל הענק המפורסם. 

יום השישי: אקספו 2022 – תספיקו לבקר עד סוף מרץ: ​​אי אפשר לראות ולהספיק הכל ביום אחד, צריך לפחות יומיים כדי לראות את כל הדוכנים או לפחות את רובם, אבל כמובן כמה שעות יספיקו לכם כדי להבין את הקונספט ולהתלהב מכל (או לפחות מחלק) מה שיש לתערוכה העצומה הזאת להציע ואז להמשיך את הערב באזור מרינה (חופים, מסעדות).

יום השביעי: לאוהבי טבע ומדבר – אם לא הספיק לכם ספארי במדבר – אפשר להוסיף ללוז טיול לכפר קאדרה עם עוד נס של דובאי – אגמי אהבה. מצד אחד זה מקום רגוע המתאים למשפחות ומצד אחד זה גם מיקום מאוד רומנטי עם אווירה מיוחדת. 



לוז לטיול עם ילדים לחמישה ימים :

יום הראשון: כמובן כל מי שמגיע לדובאי עם כל המשפחה ורוצה על ההתחלה להיטען עם אנרגיות חיוביות מומלץ קודם כל לבקר בפארק מים – חוויה משפחתית מושלמת ומאחדת. יש לכם כמה אופציות: הפופולריות ביותר הן פארק הגדול הנמצא במלון אטלנטיס כפי שצוין להלן ופארם מים ואדי וילד הנמצא ליד מלון בורג׳ אל ערב.

יום השני: ילדים, מבוגרים וזקנים – כולם חייבים לראות את גן הפרחים הפלאי בדובאי המפורסם המלא בצבעוניות וריחות שעושות טוב לנפש. אחרי ארוחת צהריים תבלו חצי השני של היום בכפר הגלובאלי של דובאי – אטרקציית חובה לכל המשפחות הבאות לבקר בדובאי. מומלץ ללכת לשם בערב כדי לתפוס את כל העוצמה של צבע ואורות. 

יום השלישי: עולם ההרפתקאות IMG או לגולנד? בחירה קשה, אם יש לכם מספיק כח ומוטיבציה תשלבו ביניהם! בכל מקרה מדובר בפארקים שעשועים הפופולרים עם אינסוף מתקנים. יש כל מה שצריך כדי לבדר את הילדים שלכם ולהשאיר להם זכרונות שמחות ומרגשות מהטיול בדובאי!

יום הרביעי: קחו קצת הפסקה מפעולות פיזית – תבלו את היום שלכם במרינה דובאי: חנויות, שווקים , אולי קצת שופינג בקניון מרינה. לפי הלוז משם תמשיכו לארוחת צהריים כיפית באחת המסעדות בטיילת החוף ג’ומיירה. לקראת הערב אפשר לזרום לשייט סביב אי הדקל. אתם גם יכולים להספיק לראות את מופעת המזרקות הצבעוני  בThe Pointe או להעלות לגלגל הענק. רעיון אחר ליום הרביעי בדובאי היא לצאת מהעיר ולהצטרף לספארי במדבר דובאי. הילדים בכל הגילאים יהנו. אופציה אחרת לבילוי בערב – ספארי במדבר הכולל ביקור בכפר בדואי, רכיבה על גמלים וארוחת ערב חמה.

יום החמישי: יום אחד שלם אפשר לבלות בקניון דובאי. על הדרך להיכנס לאתר סקי דובאי מלאכותי הגדול בעולם הנמצא קרוב לקניון עצמו – בילוי משפחתי כיפי ולא שגרתי. תבקרו גם באקווריום הגדול שנמצא בתוך הקניון ותגידו שלום לפינגוונים. אם נמאס לכם מרניונים תבחרו במסלול קצת אחר – טיול לעיר העתיקה – מוזיאון דובאי, שוק הזהב, שוק התבלינים. תספיקו לעשות תמונות במסגרת דובאי ועם כנפי מקסיקו. 

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה