fbpx

החופים המומלצים של דובאי

הכירו את 5 החופים המומלצים ביותר בדובאי

טסים לדובאי? ברכות! מצפים לכם עשרות חופי ים מהיפים בעולם. השילוב המהפנט של גורדי השחקים כרקע לחופים הזהובים יפתיעו אתכם ויגרום לכם לצלם ולתעד כל רגע מתוק. אז יאללה…קבלו את 5 החופים בדובאי שלא תרצו להחמיץ.

החופים המומלצים של דובאי

אלפי תיירים מגיעים מדי שנה לבקר באחת הערים העשירות והיפות בעולם – דובאי. העיר ידועה במלונות הפאר, בקניוני הענק ובמסעדות היוקרתיות שבה. אף על פי כן, רבים לא יודעים כי החופים בדובאי הם מהיפים בעולם. שקיעות מרהיבות, חולות לבנים וספורט ימי – הם רק חלק מהדברים שתוכלו למצוא בדובאי. יחסי השלום הטריים עם דובאי, מאפשרים כעת גם לישראלים להגיע ולהתפעל מהעיר המדהימה ומחופיה. אספנו עבורכם חמישה חופים מומלצים בדובאי.

1. החופים המומלצים של דובאי – Jumeirah Beach 

חוף ג’ומיירה הוא החוף המפורסם רק בתוך איחוד האמירויות אלא בעולם כולו. הוא ידוע בחולות הלבנים שלו, בעצי הדקל ובמים התכולים. כשתהיו בחוף, תוכלו להבחין במספר מבנים אייקוניים של דובאי, כמו המגדל המפורסם בורג’ אל-ערב. מומלץ ביותר לבקר בחוף לעת ערב. עם שקיעת החמה החולות הלבנים מקבלים גוון זהב – צהוב. רבים מהמבקרים בחוף מספרים כי זהו מראה מרהיב שלא כדאי לפספס. כמו כן, בטיילת החוף תוכלו למצוא מסעדות ובתי קפה מצוינים. אם אתם מגיעים עם ילדים, ודאי תשמחו לדעת כי החוף מוקף גם בפארקים ובגינות משחקים.

החוף קרוב מאוד למרינה של דובאי ( 5 דקות במונית) ויש לצידו טיילת מרהיבה! הכניסה לחוף היא חינמית, אך אם תרצו להשכיר מיטת שיזוף ושמשייה זה יעלה לכם כ100 דירהם.
* המלצה שלנו היא אם כבר אתם בדובאי אז להתפנק כמו שצריך ולהיכנס למלון הילטון הצמוד, תמורת 100 דירהם תקבלו שימשיה + מיטת שיזוף + מגבת + אפשרות להשתכשך בבריכה של המלון.
** במידה וההצעה הזאת מדברת אלייכם מומלץ לשריין מקום במלון של הילטון יום לפני.  

מיקום: חוף הים מהצד הנגדי של מתחם JBR.

2. החופים המומלצים של דובאי –Kite Beach

אם אתם מחפשים חופים שווים בדובאי, כאלה שמעבר ליופיים יוכלו להציע לכם שלל פעילויות ואטרקציות – לכו לחוף קייט. מלבד העובדה שזהו חוף יפהפה, הוא מציע מגוון סוגים של ספורט ימי, מה שמושך אליו תיירים רבים. אלפי אנשים ממקומות שונים בעולם מגיעים במיוחד לחוף הזה מדי שנה כדי ליהנות מגלישת רוח. אם גם אתם חובבי ספורט ימי, חוף קייט הוא המקום בשבילכם. מלבד גלישת הרוח, בחוף תוכלו לשחק בכדור רשת, כדורגל חופים, טניס חוף ועוד. כמו כן, בימי שישי ושבת נפתח בצד החוף שוק רחוב, המוכר פריטי אומנות מקסימים שתוכלו לרכוש ולקחת אתכם לאלה שנשארו בבית . 

מיקום: רחוב 5a (מאחורי דרך ג’ומיירה ביץ’), שכונת אום סוקים. Kite Beach – Dubai – United Arab Emirates

3. החופים המומלצים של דובאי – Al Sufouh Beach

יש הרבה חופים בדובאי, אבל החוף הזה הוא פנינה מיוחדת. חופי ים בדובאי מושכים אליהם אלפי תיירים בשנה, מה שמקשה לעיתים על מציאת חוף שהוא שקט ורגוע. חוף אל – סופו הבתולי הוא שקט במיוחד ומציע לכם חוויה של פרטיות ורוגע. אם אתם זוג שמחפש רגע רומנטי, או פשוט מעוניינים לברוח לזמן מה מן ההמון – החוף הזה הוא בשבילכם. תוכלו לנוח ולהירגע, לשתות משקה צונן ולצבור אנרגיות להמשך הטיול בדובאי. כמו כן, לצד החוף תוכלו למצוא חלק מהפארקים הגדולים והמפורסמים בדובאי.

מיקום: Sufouh Beach, Al Sufouh – Al Sufouh 1 – Dubai – United Arab Emirates

4. החופים המומלצים של דובאי – Sunset Beach

חוף “השקיעה”, כשמו כן הוא, הוא אחד החופים בדובאי בהם תוכלו ליהנות ממחזה שקיעה מרהיב ויפיפה. רבים המחפשים חופים מומלצים בדובאי, מגיעים קודם כל לחוף הזה, שהוא כנראה המפורסם ביותר בעיר. השתקפות השקיעה על מי החוף התכולים היא מחזה שהופך את החוף הזה לאינסטגרמי במיוחד ולמפורסם ברשתות החברתיות. החוף הארוך והמרווח הזה, מושלם עבור פיקניקים משפחתיים, ריצה, התעמלות או לסתם משקה של אחר הצהריים. חוף סנסט ממוקם ממש מאחורי קניון סנסט – אחד מהקניונים המפורסמים בדובאי. אם אתם חובבי שופינג, ודאי תשמחו לשבת בחוף ולצפות בשקיעה מרגיעה לאחר שיטוט ארוך בקניון.  

5. החופים המומלצים של דובאי – Mercato Beach

חוף מרקטו היה בעברו החוף האהוב ביותר בקרב המקומיים . כיום, נעשים בו הרבה פיתוחים ושיפורים, מה שמושך אליו תיירים רבים. תוכלו למצוא בחוף מגוון שירותים ומתקנים לנוחות מושלמת – שולחנות וכסאות, מיטות שיזוף, תאורה והצללה ואפילו ציוד ספורט להשכרה. כמו כן, בחוף קיימים מסלולי הליכה, בתי קפה ואפילו ספרייה. בספריית החוף תוכלו לשאול ספרים בחינם לגמרי, לקרוא להנאתכם ולהחזירם בתום השהות בחוף. גם אנחנו שואלים – איך לא חשבו על זה קודם? רבים מעדיפים את חוף מרקטו על פני המון חופים אחרים בדובאי, דווקא בגלל הנוחות והנגישות שלו. לא תצטרכו לסחוב אתכם דבר, כל שנותר לכם הוא להגיע לחוף וליהנות. 

מיקום: רחוב 13a, ג’ומיירה 2

לסיכום: החופים המומלצים של דובאי

דובאי, שהיא אחת משבע האמירויות היא עיר מתויירת במיוחד במזרח התיכון. מעבר למבנים המרהיבים ולמלונות היוקרה המומלצים שבה, החופים בדובאי הם מהיפים והאטרקטיביים בעולם. בין ביקור במגדל בורג’ ח’ליפה המפורסם לבין שופינג בקניון דובאי – אל תשכחו לבקר בחופי הים המרהיבים. תוכלו ליהנות מחופים עמוסי אטרקציות ופעילויות המובילות, או לבחור בחופים שקטים ובתוליים. מזג האוויר בדובאי הוא תמיד מושלם לביקור בחוף (כמעט, עד שזה מגיע ל55 מעלות) . אז לא משנה מתי אתם מתכננים להגיע לדובאי – אל תשכחו את רשימת החופים, וכמובן בגד ים. 

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה